Tous les événements

Événement passé
20 mai 2022
16h 18h
Campus Esplanade (grass behind INCI lab)

(French version below)

Hello,

we are looking for PhD/engineers/post-doc who would be interested in meeting Master 1 students to discuss with them about your research area, your lab life and answer their questions about their future as scientists!

The speed-dating would take place Friday the 20th of May at 4pm on the grass behind the INCI, drinks courtesy of Doctoneuro!

If you'd like to join, please just answer by email at doctoneuro@gmail.com , with your nameslabteam and phone number.

We hope to see loads of you there!

Doctoneuro

--------------

Bonjour,

nous sommes à la recherche de doctorants/ingénieurs/post-doc qui seraient intéressés pour rencontrer des étudiants de Master 1 pour discuter avec eux de leurs recherches, leur vie au labo, et pour répondre à leurs questions de futurs scientifiques !

Le speed-dating prendrait place vendredi 20 mai à 16h sur l'herbe derrière l'INCI, boissons fournies par Doctoneuro !

Si vous souhaitez vous joindre à nous, répondez juste par mail à doctoneuro@gmail.com avec vos nomslaboéquipe et numéro de téléphone.

On espère vous y voir nombreux!

Doctoneuro

Consulter le dernier numéro